ad below the top menu

What 10 things are necessary to write in the description?

 بہت سے یوٹیوبرز اپنے یوٹیوب ویڈیوز کی تفصیل نہیں لکھتے ہیں۔ کیونکہ وہ سمجھتے ہیں کہ یہ ایک بیکار چیز ہے۔ جب کہ یوٹیوب ویڈیو کو بہتر بنانے میں تفصیل بہت اہم کردار ادا کرتی ہے۔ اس سے نہ صرف آپ کے ویڈیوز کو بہتر طور پر سمجھنے میں مدد ملتی ہے بلکہ آپ کے مواد کی ساکھ میں بھی اضافہ ہوتا ہے۔ تفصیل کی مدد سے ، آپ نہ صرف اچھی ٹریفک لے سکتے ہیں۔ بلکہ ، آپ اپنے چینلز اور ویڈیوز کے درجہ کو بھی بہتر بنا سکتے ہیں۔ صرف یہی نہیں ، تفصیل سیلف پروموشن کا ایک اچھا ذریعہ بھی ہے۔

What 10 things are necessary to write in the description?
What 10 things are necessary to write in the description?

آج کے مضمون میں ، آپ کو معلوم ہوگا کہ اس کی تفصیل کیا ہے؟ اس میں لکھی ہوئی چیزیں کیا ہیں اور تفصیل لکھنے کا صحیح طریقہ کیا ہے؟ تو شروع کرتے ہیں۔

تفصیل کیا ہے؟

تفصیل سے مراد تفصیل ، تفصیل یا مختصر تفصیل ہے۔ یعنی ، کسی واقعہ ، مصنوع وغیرہ کا ایک مختصر تعارف یوٹیوب سرچ انجن آپٹیمائزیشن کے مطابق ، ویڈیو میں کیا بتایا جاتا ہے اور جن نکات پر معلومات دی جاتی ہے ، اس کی مختصر شکل کو تفصیل کہتے ہیں۔ لیکن وضاحت میں نہ صرف ویڈیو کا مواد شامل ہے ، بلکہ اس میں بہت سی دوسری چیزیں بھی شامل ہیں۔ اور ہر ایک کی اپنی ایک اہمیت ہوتی ہے۔

تفصیل کیوں اہم ہے؟

جلد یا بدیر یقینا آپ کے ذہن میں یہ سوال آجائے گا کہ یوٹیوب ویڈیوز برائے تفصیل کیوں آپشن؟ کیا یہ ضروری ہے؟ تو جواب ہے - ہاں ، یہ بہت اہم ہے۔ اب آپ پوچھیں گے کہ یہ کیوں ضروری ہے؟ تو خود ہی سوچئے کہ اگر وضاحت ضروری نہیں ہے تو یوٹیوب اسے حذف نہیں کرے گا؟ بہرحال ، کوئی بھی غیر ضروری چیز کیوں رکھے گا؟ یہ ضروری ہے ، تب ہی اسے رکھا جاتا ہے۔ اور یو ٹیوب ٹیوب کے مطابق ، ہر ویڈیو کی تفصیل لکھنا بہت ضروری ہے۔

ویڈیو کے اندر کیا ہے؟ یہ صرف اس ویڈیو کی وضاحت سے ظاہر ہوتا ہے۔ تاہم ، یہ کام عنوان اور تھمب نیل کے ساتھ بھی کیا جاتا ہے۔ لیکن عنوان اور تھمب نیل سے ، ویڈیو کا صرف مرکزی عنوان دستیاب ہے ، دیگر اہم نکات باقی ہیں۔ ایسی صورتحال میں ، ویڈیو کے تمام اہم نکات کی معلومات کے لئے وضاحت کی ضرورت ہے۔

تفصیل میں کیا لکھیں؟

اب سوال یہ ہے کہ یوٹیوب ویڈیو تفصیل لکھنا اختتام ہے؟ اور تفصیل لکھنے کا صحیح طریقہ کیا ہے؟ لہذا میں آپ کو یہ بتانا چاہتا ہوں کہ یوٹیوب ویڈیو کی تفصیل میں بیسویں چیزیں زیادہ لکھی گئیں ہیں۔ لیکن میں آپ کو صرف وہی چیزیں بتاؤں گا ، جو یوٹیوب ویڈیو سرچ انجن کی اصلاح کے مطابق اہم ہیں۔ تو آئیے ، ہر ایک کے بارے میں ایک ایک کر کے جانتے ہیں…

فوکس کی ورڈ

پہلے ویڈیو فوکس کی ورڈ کی تفصیل لکھی ہے۔ کیونکہ یہ ویڈیو کا بنیادی کلیدی لفظ ہے ، اور پوری ویڈیو اسی پر مبنی ہے۔ لہذا ، ہر جگہ پہلے نمبر پر لکھا ہوا ہے۔ یہاں تک کہ عنوان ، تھمب نیل اور ٹیگز میں بھی ، اسے پہلی جگہ پر رکھا گیا ہے۔ لہذا ہمیشہ تفصیل کو کلیدی الفاظ سے شروع کریں۔ ویڈیو کا عنوان بھی لکھیں۔

ویڈیو کی تفصیل

ویڈیو کی تفصیل فوکس کی ورڈ کے بعد لکھی گئی ہے۔ اس کے تحت ، آپ کو بتانا ہوگا کہ کوئی آپ کی ویڈیو کیوں دیکھے؟ یعنی ، ویڈیو میں کیا ہے ، جس کی وجہ سے اسے دیکھا جانا چاہئے؟ اگر آپ کسی ایسے عنوان پر ویڈیو بنا رہے ہیں جس پر پہلے ہی بہت ساری ویڈیوز بن چکی ہیں تو آپ کو یہ بھی بتانا ہوگا کہ آپ کی ویڈیو میں کیا خاص ہے؟ اور وہ دوسروں سے کتنا مختلف ہے؟ نیز ، اس میں نیا کیا ہے ، جو باقی ویڈیوز میں نہیں ہے؟

اسٹارکاسٹ

اگر آپ مزاحیہ یا اداکاری پر مبنی ویڈیوز بناتے ہیں تو آپ کو ہر ویڈیو کی تفصیل میں اسٹارکاسٹ کا ذکر کرنا ہوگا۔ اس سے آپ کے ناظرین کو ان کے پسندیدہ فنکاروں کو جاننے اور انہیں سوشل میڈیا پر ڈھونڈنا آسان ہوجاتا ہے۔ لہذا ، ان ویڈیوز میں اداکاری کرنے والے اداکاروں اور ان کے ادا کردہ کرداروں کی تفصیل میں ، تفصیل میں ضرور لکھیں۔

تفصیل میں ہیش ٹیگ

ہڈی ٹیگ میں تفصیل کے مطابق ویڈیو سرچ انجن کی اصلاح کو استعمال کرنا چاہئے۔ کیونکہ اس سے آپ کے ویڈیوز کی پہنچ میں اضافہ ہوتا ہے۔ اور آپ کو زیادہ ٹریفک ملتا ہے۔ تو ہر ویڈیو کی تفصیل میں کم سے کم تین ہیش ٹیگ لکھیں۔ دھیان میں رکھیں ، ہشت میں ہمیشہ اعلی درجہ کے مطلوبہ الفاظ استعمال کریں۔

ماخذ لنکس

سب سے پہلے ، میں آپ کو بتاتا چلوں کہ ماخذ کے لنکس کو وہ لنکس کہتے ہیں جو آپ اپنے ویڈیو میں استعمال ہونے والی کسی حقیقت یا بیان کی تصدیق کے لئے استعمال کرتے ہیں۔ تاکہ ناظرین آپ کی بات پر یقین کرسکیں۔ ماخذ لنکس نہ صرف آپ کے مواد کو قابل اعتماد بناتے ہیں بلکہ آپ کو ایک ایماندار اور محنتی خالق ہونے کا ثبوت دیتے ہیں۔ لہذا ، ہیش ٹیگز کے فورا بعد ، ویڈیو میں استعمال ہونے والے حقائق اور بیانات کے منبع لنکس کو یقینی طور پر استعمال کریں۔

مشہور / متعلقہ ویڈیوز

ویڈیو سرچ انجن کی اصلاح کے مطابق ، سیلف پروموشن کا بہترین طریقہ تفصیل ہے۔ اس کے ذریعہ ، آپ اپنے چینل میں باقی ویڈیوز کو مفت میں فروغ دے سکتے ہیں۔ آپ اضافی ٹریفک بھی لے سکتے ہیں۔ لہذا ، اپنے ویڈیوز کی تفصیل میں ، باقی ویڈیوز کو یقینی طور پر ایک لنک چینل میں ڈالیں۔ یہاں آپ اپنے چینل کے دسویں سب سے زیادہ مقبول ویڈیوز اور دسویں سے متعلق ویڈیوز کا لنک شیئر کرسکتے ہیں۔ لیکن دھیان رکھیں ، لنک کے ساتھ ویڈیو کا عنوان لکھیں۔

ٹائم اسٹیمپ

اگر آپ چاہتے ہیں کہ یوٹیوب اپنے طور پر اپنے ویڈیوز تجویز کرے تو یقینی طور پر ٹائم اسٹیمپ استعمال کریں۔ میں آپ کو بتاتا چلوں کہ یوٹیوب ٹائم اسٹیمپ والے ویڈیوز پر سب سے زیادہ توجہ دیتا ہے۔ کیونکہ وہ دیکھنے والوں کے لئے بہت مددگار ہیں۔ یوٹیوب سرچ انجن میں اچھی درجہ بندی کیلئے ویڈیوز کی وضاحت میں ٹائم اسٹیمپ شامل کریں۔

سوشل میڈیا اکاؤنٹس

آپ کے تمام سوشل میڈیا اکاؤنٹس ، تفصیل میں ان سب کا لنک شیئر کریں۔ اس کے ساتھ ، سوشل میڈیا پر متحرک ناظرین ہمیشہ آپ کے رابطے میں رہیں گے۔ اور جب بھی آپ کسی ویڈیو کا لنک شیئر کرتے ہیں تو ، وہ اسے فوری طور پر دیکھیں گے۔ اس سے آپ کو اضافی ٹریفک ملے گی۔ لہذا اپنے ہر ویڈیو کی تفصیل میں اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹس (فیس بک ، ٹویٹر ، انسٹاگرام ، ٹمبلر ، پنٹیرسٹ وغیرہ) کا لنک ضرور شیئر کریں۔

کریڈٹ

اگر آپ نے اپنے ویڈیو میں کسی اور کا مواد استعمال کیا ہے ، جیسے موسیقی ، تصاویر ، ویڈیو کلپس وغیرہ ، تو تفصیل میں اس کے اصل حق اشاعت رکھنے والے کو کریڈٹ دیں۔ یہ انتہائی اہم ہے۔ تخلیق کار جو حق اشاعت کا احترام کرتے ہیں انہیں ایماندار اور قابل اعتماد سمجھا جاتا ہے۔ لہذا ، مواد کے اصلی حق اشاعت رکھنے والے کو کریڈٹ دیں۔

حق اشاعت کا اعلان

حق اشاعت کا اعلان بہت ضروری ہے۔ کیونکہ کئی بار یوٹیوبر کو دوسروں کا مواد استعمال کرنا پڑتا ہے۔ اور اس کے لئے ، کاپی رائٹ ایکٹ میں کچھ شرائط و ضوابط بھی فراہم کیے گئے ہیں۔ لہذا جب بھی آپ اپنے ویڈیوز میں ، اس کے بارے میں حق اشاعت کے اعلان میں کسی اور کے مواد کا استعمال کرتے ہیں تو آپ کو بتانا ہوگا کہ آپ نے کون سا حق اشاعت کے اصول کے تحت اس مواد کو استعمال کیا ہے؟ نیز ، اگر آپ روسٹ ، میمز اور گیجٹ سے متعلق ویڈیوز بناتے ہیں تو یقینی طور پر ہر ویڈیو کی تفصیل میں حق اشاعت کا اعلامیہ ضرور رکھیں۔

Post a Comment

0 Comments